ارتباط با مخاطبان نهایی حوزه حملونقل یعنی مسافران، حلقه مفقوده ارتباط بین سازمان های خدماتی و مردم، یکی از ضعف های مهم متولیان حملونقل مسافر با مردم بوده است. مؤسسه تین به منظور تقویت جایگاه رسانهای خود و ارتباط بیشتر با مسافران در پی انتشار هفتهنامه اقدام به انتشار ضمیمه هفتگی «مسافر» طی 43 شماره (از شماره83 مورخ 19مهر 1395 تا30 مرداد96) نمود. سپس با اخذ مجوز هفتهنامه حملونقل و مسافر به صورت مستقل و مختص مسافران وسایل حملونقل عمومی شهری و بین شهری منتشر شده است. تاکنون 120 شماره این نشریه هر هفته در 8 صفحه تمام رنگی با محتوای مورد نیاز مسافران تهیه و توزیع گردیده است. مؤسسه تین رسیدن به مرحله توزیع سراسری این نشریه در همه سامانههای حملونقل عمومی به صورت رایگان را از اهداف تعریف شده خود میداند.