این بخش از خدمات رسانهای مؤسسه مطبوعاتی تین، ناظر بر فعالیت تیمهای تولید انیمیشن، مستند، کلیپ، نریشن، موشنگرافی و کمیک و…. است که با موضوعات مختلف طنز و جدی فعالیت می کند. مؤسسه تین در حوزه تایملپس نیز فعالیت دارد که نوعی مستندسازی مراحل مختلف تکمیل یک طرح به صورت 24 ساعته و تصویری است. در کنار هزینه مناسبتر، آنچه فعالیت تیم چندرسانهای مؤسسه مطبوعاتی تین را متمایز ميکند، انتشار وسیع محصول تولید شده در شبکههای اجتماعی حوزه تخصصی و عمومی است. اینگونه که محصول تولید شده بنا به درخواست مشتری با هر شمارگانی که نیاز باشد، در تلگرام، اینستاگرام و آپارات منتشر و بازدید ميشود. مستندسازی رویدادها و برنامههای مختلف با پوشش واحد سیار از دیگر فعالیتهای دپارتمان چندرسانهای و مستندسازی مؤسسه مطبوعاتی تین است.
تحلیل محتوا
این تیم با رصد دائمی همه رسانههای داخلی و شبکههای اجتماعی و با آگاهی کامل از اخبار منتشرشده در حوزه حمل و نقل، ضمن ایجاد سامانههایی برای اشراف لحظه به لحظه از هر آنچه درباره یک موضوع (سازمان یا فرد) در رسانههای کشور منتشر میشود، محتوای آنها را تحلیل و بررسی کرده و در قالب گزارشهای تفصیلی تحلیلی شامل؛ آمار اخبار منتشرشده، نسبت اخبار مثبت، منفی، خنثی، معرفی خبرسازان و موارد دیگری در این حوزه پوشش میدهد که به صورت هفتگی، ماهانه یا چندماهه در اختیار افراد یا سازمانها قرار میگیرد.
ستاد های خبری
ستاد خبری در موارد خاص یا به صورت مستمر، برای اعتلای بخش حملونقل با سازمانها و نهادهای این حوزه همکاری میکند و همسو باسیاستهای توسعهای هر مجموعه و متناسب با پتانسیل رسانههای رسمی کشور گام بر میدارد. گفتمان سازی رسانهای، پوشش گسترده رویدادهای تخصصی و حضور رسانهای شرکتها و بنگاهها و نهادهای موردنظر، ازجمله فعالیتهای این ستاد است.
شبکه های اجتماعی
این تیم یکی از بازوهای مهم و قدرتمند مؤسسه مطبوعاتی تین است که با در اختیار داشتن و مرتبط بودن با بیش از یکصد کانال و صفحه تلگرامی و اینستاگرامی، این توان را دارد که هر نوع پیامی را در کوتاهترین زمان به 50 هزار تا 10 میلیون کاربر برساند. نکته حائز اهمیت در فعالیت این تیم، داشتن کانالها و صفحههای غیر خبری است که اعضای آن مخاطب نهایی سازمانها و شرکتها، یعنی شهروندان عادی هستند.
PR
این بخش از دپارتمان خدمات رسانهای مؤسسه تین، در حوزه مدیریت روابط عمومی فعالیت ميکند. مجموعههایی که به هر دلیل ميخواهند مدیریت روابط عمومی یا بخشی از فعالیتهای آن را برونسپاری کنند، مشتری این بخش از خدمات رسانهای تین هستند. در این بخش، با توجه به نیازهای مشتری، یک گروه فعال تمام یا نیمهوقت با هر تعداد نیروی مورد نیاز مشتری، در محل مشتری یا در دفتر تین به کار گرفته می شود و نیازهای مشتری را به صورت تضمینی تأمین می کند. ارتقا و بهبود کیفیت روابط درون و برون سازمانی و ایجاد ارتباط مستمر و تعاملی با رسانههای حوزه، برخی از تواناییهای این تیم است.